پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

راه‌اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام در سال‌جاری 
استاندار ایلام بر روند تسریع در کار پروژه p.p و راه‌اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام تأکید کرد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایسنا، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در دیدار با مهندس «اشرف‌زاده» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری ایرانیان که مدیر عامل پتروشیمی ایلام نیز حضور داشت، تغییر مدیریت پتروشیمی را امری مثبت دانست و اظهار کرد: اگر چه نسبت به گذشته در خصوص پروژه‌های تحت اقدام تحول ایجاد شده است و روند کار بهبود یافته اما همچنان روند پروژه‌ها کند ارزیابی می‌شود.

وی با بیان این‌که پیش از این 34 مدیر غیر بومی در پتروشیمی ایلام مشغول بکار بودند که این امر در حرکت رو به جلو پتروشیمی مشکلاتی بوجود آورده بود، ادامه داد: برای بهبود روند کار در پتروشیمی لازم است مدیران پروازی را در پتروشیمی کم کنید که مدیران وقت بیشتری صرف انجام امور کنند.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه بر روند تسریع در کار پروژه p.p و راه‌اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام تأکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات پتروشیمی در شورای نظارتی استان بررسی شد و با توجه به این‌که در این شرایط به آرامش نیاز داریم تصمیم گرفته شد که بررسی مباحث پتروشیمی در آرامش انجام گیرد تا در روند پروژه‌ها خصوصا ًدو پروژه مهم الفین و شیرین‌سازی شتاب ایجاد شود و ان‌شاءا... در سال جاری شاهد افتتاح آن‌ها باشیم.

اشرف‌زاده مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری ایرانیان گفت: سیاست ما این است که همه مدیران در پتروشیمی بومی بشوند اما انجام این پروسه زمانبر است.

وی ادامه داد: پس از تغییر مدیریت پتروشیمی 3 مدیر بومی بکارگیری شده است و دو مدیر دیگر در ماه‌های آینده بکارگیری می‌شود.

وی در ادامه به موانع پیش‌رو اشاره و تصریح کرد:  مناقصه p.p زمانی برگزار شد که نرخ ارز تغییر کرد و این موضوع  مشکلاتی بوجود آورد.

مدیرعامل شرکت ایرانیان بر شتاب‌بخشی در پروژه p.p و دو پروژه الفین و شیرین‌سازی تاکید کرد و گفت: بنای ما بر راه‌اندازی فاز دو پتروشیمی ایلام ظرف سال‌جاری است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟